Vernieuwde website

 

 

PME. administratie

Pensioenadministratie verhuist

 

PME stapt per 1 januari 2022 over naar een nieuwe uitvoerder. Vanaf dan regelen zij de administratie voor alle deelnemers en werkgevers. Je pensioen blijft in goede handen. Wat er verandert, lees je hieronder.

Meegroeien met ambities

PME heeft een duidelijke doelstelling: een goed, persoonlijk, betaalbaar en duurzaam pensioen realiseren voor werkgevers en deelnemers. Daarbij past een optimale digitale en persoonlijke dienstverlening om iedereen op belangrijke momenten te bereiken.

Wat verandert er?

• Verbeterde website vanaf 2022  

Onze website wordt verbeterd en wordt hierdoor nog makkelijker in gebruik. Hij komt er daardoor ook anders uit te zien dan je nu gewend bent. De informatie is straks nog eenvoudiger te vinden.

• Nieuw deelnemersportaal met vertrouwde inloggegevens

In het nieuwe portaal gaat het inloggen straks op de oude, vertrouwde manier. Inloggen blijf je doen met je DigiD en een verificatie via de DigiD-app of per sms. Een veilige methode, waardoor we kunnen garanderen dat alleen jij toegang hebt tot jouw pensioengegevens, net als nu. Stap voor stap worden aan het nieuwe portaal functionaliteiten toegevoegd. Zodat je hier al je documenten vindt en steeds meer pensioenzaken via de website kunt regelen.

• Contactgegevens

Heb je vragen over je pensioen, dan kun je nog steeds bellen of mailen met onze Pensioendesk.  Er komt een nieuw telefoonnummer plus nieuwe e-mailadressen die vanaf 3 januari bereikbaar zijn. Je vindt ze dan natuurlijk op de website van PME.

• Vragen stellen via een chat

Naast de dienstverlening die je al van ons gewend bent, kan je volgend jaar je vragen ook online stellen. Er komt een live chatfunctie op de website. Hierdoor zijn je vragen sneller beantwoord!  ● 

 

PME. administratie

Pensioenadministratie verhuist

PME stapt per 1 januari 2022 over naar een nieuwe uitvoerder. Vanaf dan regelen zij de administratie voor alle deelnemers en werkgevers. Je pensioen blijft in goede handen. Wat er verandert, lees je hieronder.
  

 

Meegroeien met ambities

PME heeft een duidelijke doelstelling: een goed, persoonlijk, betaalbaar en duurzaam pensioen realiseren voor werkgevers en deelnemers. Daarbij past een optimale digitale en persoonlijke dienstverlening om iedereen op belangrijke momenten te bereiken.

Wat verandert er?

• Verbeterde website vanaf 2022

Onze website wordt verbeterd en wordt hierdoor nog makkelijker in gebruik. Hij komt er daardoor ook anders uit te zien dan je nu gewend bent. De informatie is straks nog eenvoudiger te vinden.

• Nieuw deelnemersportaal met vertrouwde inloggegevens

In het nieuwe portaal gaat het inloggen straks op de oude, vertrouwde manier. Inloggen blijf je doen met je DigiD en een verificatie via de DigiD-app of per sms. Een veilige methode, waardoor we kunnen garanderen dat alleen jij toegang hebt tot jouw pensioengegevens, net als nu. Stap voor stap worden aan het nieuwe portaal functionaliteiten toegevoegd. Zodat je hier al je documenten vindt en steeds meer pensioenzaken via de website kunt regelen.

• Contactgegevens

Heb je vragen over je pensioen, dan kun je nog steeds bellen of mailen met onze Pensioendesk.  Er komt een nieuw telefoonnummer plus nieuwe e-mailadressen die vanaf 3 januari bereikbaar zijn. Je vindt ze dan natuurlijk op de website van PME.

• Vragen stellen via een chat

Naast de dienstverlening die je al van ons gewend bent, kan je volgend jaar je vragen ook online stellen. Er komt een live chatfunctie op de website. Hierdoor zijn je vragen sneller beantwoord!  ● 

 

“Overstappen naar een andere uitvoerder doen we niet zo maar. Aan dit besluit zijn vele stappen voor­af­gegaan. Wij merken dat TKP Pensioen een organi­satie is die op het vlak van klantbediening, wendbare ICT en cultuur het beste past bij PME en onze ambities voor de toekomst. Zeker met het nieuwe pensioenstelsel in het vooruitzicht. Met het belang  van deelnemers, pensioengerechtigden en onze werkgevers in ons achterhoofd hebben we deze stap gezet. De dienst­verlening zal hiermee naar een hoger niveau worden getild.”

Eric Uijen, voorzitter Uitvoerend Bestuur PME

“Heb je een vraag over je pensioen? Dan helpen onze pensioenspecialisten je graag verder. Met onze kennis van pensioen en onze passie om mensen verder te helpen, maken we pensioen begrijpelijk. Wij zijn pas tevreden als jij weet hoe je verder kunt.” 

Rutger de Boer, teamleider Pensioendesk

Arrow-prev Arrow-next