Vernieuwde website

 

 

PME. administratie

Pensioenadministratie verhuist

 

PME pensioenfonds stapt per 1 januari 2022 over naar  een nieuwe uitvoerder. Vanaf dat moment regelen zij de administratie voor u als pensioengerechtigde. Uw pensioen blijft in goede handen! Wat er wel verandert, leest u hier. 

Meegroeien met ambities

PME heeft een duidelijke doelstelling: een goed, persoonlijk, betaalbaar en duurzaam pensioen realiseren voor werkgevers en deelnemers. Daarbij past een optimale digitale en persoonlijke dienstverlening om iedereen op belangrijke momenten te bereiken.

Wat verandert er?

• Verbeterde website vanaf 2022 

Onze website wordt verbeterd en wordt hierdoor nog makkelijker in gebruik. Hij komt er daardoor ook ­anders uit te zien dan u nu gewend bent. De informatie is straks nog ­eenvoudiger te vinden.

• Nieuw deelnemersportaal met vertrouwde inloggegevens

In het nieuwe portaal gaat het inloggen straks op de oude, vertrouwde manier. Inloggen blijft u doen met DigiD en een verificatie via de DigiD-app of per sms. Een veilige methode, waardoor we kunnen garanderen dat ­alleen u toegang heeft tot uw pensioengegevens, net als nu. Stap voor stap worden aan het nieuwe portaal functionaliteiten toegevoegd. Zodat u hier alle documenten vindt en steeds meer pen­sioenzaken via de website kunt regelen.

• Contactgegevens

Heeft u vragen over uw pensioen, dan kunt u straks nog steeds bellen of mailen met onze Pensioendesk. Er komt een nieuw telefoonnummer plus nieuwe e-mailadressen die vanaf 3 januari bereikbaar zijn. U vindt ze dan natuurlijk op de website van PME. En op de Jaar­opgave die u begin 2022 ontvangt.

• Vragen stellen via een chat

Naast de dienstverlening die u al van ons gewend bent, kunt u vanaf volgend jaar uw vragen ook online stellen. Er komt een live chatfunctie op de website. Hierdoor worden uw vragen sneller beantwoord.

• Betaaldata

Elke maand ontvangt u pensioen van PME. De hoogte van uw pensioen verandert niet. De betaaldata zijn: • do 16 december • do 20 januari • wo 23 februari • wo 23 maart • do 21 april • ma 23 mei • do 23 juni. ●

 

PME. administratie

Pensioenadministratie verhuist

PME pensioenfonds stapt per 1 januari 2022 over naar  een nieuwe uitvoerder. Vanaf dat moment regelen zij de administratie voor u als pensioengerechtigde. Uw pensioen blijft in goede handen! Wat er wel verandert, leest u hier.
  

• Meegroeien met ambities

PME heeft een duidelijke doelstelling: een goed, persoonlijk, betaalbaar en duurzaam pensioen realiseren voor werkgevers en deelnemers. Daarbij past een optimale digitale en persoonlijke dienstverlening om iedereen op belangrijke momenten te bereiken.

Wat verandert er?

• Verbeterde website vanaf 2022

Onze website wordt verbeterd en wordt hierdoor nog makkelijker in gebruik. Hij komt er daardoor ook ­anders uit te zien dan u nu gewend bent. De informatie is straks nog ­eenvoudiger te vinden.

• Nieuw deelnemersportaal met vertrouwde inloggegevens

In het nieuwe portaal gaat het inloggen straks op de oude, vertrouwde manier. Inloggen blijft u doen met DigiD en een verificatie via de DigiD-app of per sms. Een veilige methode, waardoor we kunnen garanderen dat ­alleen u toegang heeft tot uw pensioengegevens, net als nu. Stap voor stap worden aan het nieuwe portaal functionaliteiten toegevoegd. Zodat u hier alle documenten vindt en steeds meer pen­sioenzaken via de website kunt regelen.

• Contactgegevens

Heeft u vragen over uw pensioen, dan kunt u straks nog steeds bellen of mailen met onze Pensioendesk. Er komt een nieuw telefoonnummer plus nieuwe e-mailadressen die vanaf 3 januari bereikbaar zijn. U vindt ze dan natuurlijk op de website van PME. En op de Jaar­opgave die u begin 2022 ontvangt.

• Vragen stellen via een chat

Naast de dienstverlening die u al van ons gewend bent, kunt u vanaf volgend jaar uw vragen ook online stellen. Er komt een live chatfunctie op de website. Hierdoor worden uw vragen sneller beantwoord.

Betaaldata

Elke maand ontvangt u pensioen van PME. De hoogte van uw pensioen verandert niet. De betaaldata vindt u op pag. 18 en op onze ­website. ●

“Overstappen naar een andere uitvoerder doen we niet zo maar. Aan dit besluit zijn vele stappen voor­af­gegaan. Wij merken dat TKP Pensioen een organi­satie is die op het vlak van klantbediening, wendbare ICT en cultuur het beste past bij PME en onze ambities voor de toekomst. Zeker met het nieuwe pensioenstelsel in het vooruitzicht. Met het belang  van deelnemers, pensioengerechtigden en onze werkgevers in ons achterhoofd hebben we deze stap gezet. De dienst­verlening zal hiermee naar een hoger niveau worden getild.”

Eric Uijen, voorzitter Uitvoerend Bestuur PME

“Heeft u een vraag over uw pensioen? Dan helpen onze pensioenspecialisten u graag verder. Met onze kennis van pensioen en onze passie om mensen verder te helpen, maken we pensioen begrijpelijk. Wij zijn pas tevreden als u weet hoe u verder kunt.” 

Rutger de Boer, teamleider Pensioendesk

Arrow-prev Arrow-next